Care sunt cheltuielile unei asociatii de proprietari

Cheltuielile asociatiei de proprietari sunt urmatoarele:

  1. cheltuieli pe numar de persoane care locuiesc sau desfasoara activitati in proprietati individuale;
  2. cheltuieli pe consumuri individuale;
  3. cheltuieli pe cota-parte indiviza, in functie de suprafata utila a proprietatii individuale;
  4. cheltuieli pe beneficiari, aferente serviciilor individuale ale proprietarilor, dar gestionate financiar prin intermediul asociatiei de proprietari;
  5. cheltuieli pe consumatori tehnici;
  6. cheltuieli de alta natura.

Sursa: HG1588/2008, HOTARARE pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si funcionarea asociatiiIor de proprietari

Intampinati greutati in gestionarea financiar-contabila a asociatiei de proprietari ? Venim in sprijinul dvs. prin servicii de consultanta in tot ceea ce priveste activitatea contabila si fiscala a asociatiei de locatari. Contactati-ne chiar acum!

Similar Posts